Moja oferta jest bardzo prosta:Tylko pełna obsługa kont Google Ads.Z naciskiem na e-commerce, duże budżety i działania międzynarodowe. Mimo to regularnie dostaję zapytania o jednorazowy przegląd konta:„Sklep realizuje założone cele, ale chcielibyśmy, żeby ktoś z doświadczeniem rzucił okiem na kampanie.” Tego typu usług nie oferuję. I nie bez powodu.Chcę krótko opisać dwie przyczyny, które stoją…
All posts in Freelancer Google Ads
Specjalista Google Ads – znaczenie pierwszego wrażenia
Według mnie wybór specjalisty Google Ads to nie tylko kwestia kompetencji technicznych, ale też dopasowania. Jeśli prowadzisz e-biznes, powierzasz tej osobie jeden z kluczowych obszarów swojego marketingu. To ona będzie mieć wpływ na to, jak Twoją markę postrzegają potencjalni i obecni klienci. Właśnie dlatego pierwsze wrażenie przy poszukiwaniu specjalisty Google Ads ma tak duże znaczenie.…
Freelancer Google Ads – kluczowe cechy w 2025r.
Informacja: szczegóły dotyczące mojej oferty oraz darmowego audytu konta Google Ads, znajdziesz na dole wpisu lub w zakładce współpraca. Z moich obserwacji oraz doświadczenia w reklamie online wynika, że rola specjalisty Google Ads w ostatnich latach zmieniła się znacząco. Jeszcze kilka lat temu kluczowa była znajomość narzędzi: Google Ads i Analytics, Ads Edytor, Excel +…
Jak wybrać Freelancera Google Ads?
Wybór Freelancera Google Ads to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twoich płatnych kampanii. Odpowiednia osoba nie tylko zoptymalizuje konto reklamowe, ale także pomoże zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki. Poznaj specjalistę przez jego treści Polecam obserwowanie freelancerów w social media, czytanie ich blogów lub zapisanie się na newslettery. Dzięki temu możesz lepiej poznać ich…
Freelancer Google Ads, Agencja, czy własny dział performance marketingu?
Według mnie wybór między freelancerem, agencją marketingową a własnym działem performance marketingu powinien być dostosowany do celów firmy oraz jej aktualnego etapu rozwoju. W praktyce jednak często sprowadza się to do preferencji i doświadczeń właściciela, prezesa lub menedżera firmy. Jeśli dotychczas miał dobre doświadczenia we współpracy z agencjami, być może będzie mniej skłonny powierzyć nowe…