Myślę, że podstawowe powody, dlaczego warto dodać kampanię brandową, po części powinny być znane: Ochrona przed konkurencjąJest duża szansa, że konkurencja wyświetla reklamy na frazy związane z Twoją marką, często nawet o tym nie wiedząc. Pmax i Broad Match to rozwiązania, które często powodują wyświetlanie reklam na nazwy innych firm z branży. Ostatnio do tego…
All posts in Marketing Internetowy
Nauka Google Ads: Część 1 – Podstawy Krok po Kroku
Google Ads to nadal najpotężniejsze narzędzie reklamy online. W 2025 roku system ten będzie obchodził swoje 25-lecie (uruchomiony w październiku 2000 roku). Mimo upływu lat i dynamicznego rozwoju technologii, takich jak rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, Google Ads wciąż pozostaje najbardziej zaawansowanym i efektywnym systemem reklamowym w historii. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał, warto…
Google Ads Czy Facebook Ads – Praktyk Odpowiada
Wybór między Google Ads a Facebook Ads to często istotny krok w tworzeniu strategii marketingowej firmy. W idealnym świecie tak można byłoby to określić. W praktyce jest to zwykle kwestia testów oraz wielu prób i błędów. Obie platformy oferują odmienne możliwości, ale ich skuteczność zależy od specyfiki Twojego biznesu oraz odpowiedniego przygotowania. Według mnie kluczem…
Marketing Internetowy – od czego zacząć promocję e-sklepu
Rozpoczęcie promocji sklepu internetowego jest sporym wyzwaniem, zwłaszcza w bardzo konkurencyjnym świecie marketingu online. W ostatnich latach koszty pozyskania ruchu wzrosły znacząco, dlatego warto skupić się na sprawdzonych strategiach, które pozwalają efektywnie ocenić potencjał Twojego sklepu i zaplanować kolejne kroki. W tym artykule przedstawię trzy najważniejsze filary marketingu internetowego, które można porównać do zestawu narzędzi.…