DOŁĄCZ DO GRUPY
BEZPŁATNY AUDYT
SKRYPT PMAX
NEWSLETTER

Zaawansowane Google Ads

5,001 członków

Dołącz do naszej społeczności ekspertów Google Ads i zyskaj dostęp do zaawansowanych strategii, wsparcia specjalistów i inspirujących case studies.

Prywatna grupa - Tylko zatwierdzeni członkowie

Nie jesteś pewny, czy Twoje reklamy działają tak, jak powinny?

Umów się na bezpłatny audyt konta Google Ads

Profesjonalna analiza

Szybki kontakt i konkretne informacje zwrotne.

Analiza efektywności
Weryfikacja Strategii
Praktyczne rekomendacje
Propozycja współpracy

Chcesz lepiej zrozumieć działanie kampanii Performance Max?

PMax Channels Analyzer

Darmowy skrypt dla Google Ads

Analizuj wydatki i konwersje z poszczególnych kanałów w kampaniach Performance Max.

Podział na kanały
Szczegółowe statystyki
Łatwa instalacja
Automatyczne raporty

Zapisz się na newsletter i otrzymuj praktyczne porady oraz narzędzia, które usprawnią twoje konto reklamowe.

Jak dodać negatywne słowa kluczowe do kampanii PMax?

Kampanie Performance Max (PMax) umożliwiają reklamodawcom dotarcie do klientów we wszystkich zasobach reklamowych Google za pomocą jednej kampanii. Od marca 2025 roku wprowadzono nową funkcję: wykluczające (negatywne) słowa kluczowe. Dzięki temu można zwiększyć efektywność kampanii i uniknąć wyświetlania reklam na niechciane zapytania. Czy negatywne słowa kluczowe w PMax działają na search i shopping? Tak, Google…

Jak wykluczyć aplikacje mobilne z kampanii PMax?

Jednym z najczęstszych problemów, na który natrafiają reklamodawcy korzystający z Performance Max, jest emisja reklam w aplikacjach mobilnych. W tym wpisie wyjaśnię, dlaczego aplikacje mobilne nigdy nie były skutecznym źródłem sprzedaży, jak sprawdzić, czy Twoje reklamy tam trafiają, oraz jak je skutecznie wykluczyć. Aplikacje mobilne: a może warto się tam reklamować? Odpowiem wprost:Z mojego doświadczenia…

Jak sprawdzić, czy kampania Feed Only PMax wydaje budżet na Display lub YouTube?

Kampanie Performance Max oparte wyłącznie na feedzie produktów (Feed Only) często są jedną z bardzo dobrych opcji dla sklepów internetowych. Umożliwiają zachowanie kontroli poprzez osobne zarządzanie kampaniami w sieci wyszukiwania i kampaniami brandowymi, jednocześnie korzystając z zaawansowanego algorytmu reklamy dla kampanii zakupowych. Niestety, nawet w takim modelu kampania PMax może wyświetlać reklamy poza wyszukiwarką. Czasami…

Performance Max to mistrz emocji i zasięgów

Chcę dzisiaj spojrzeć na Performance Max z trochę innej strony.Nie jako typ kampanii w Google Ads. Tylko jako instrument marketingu, który wyniósł zasięgi Google w mediach społecznościowych do poziomów, które wcześniej nie były dostępne. Wykluczenia na poziomie kampanii w Pmax W minioną środę (18.09.2024) Google opublikowało najnowszy plan dotyczący aktualizacji ustawień PMax: wkrótce będzie można…

Skrypt Google Ads: Analiza skuteczności grup plików z całego konta Google Ads

Jeśli posiadasz w swoim sklepie kampanie PMax z wieloma grupami plików, to wiesz, że analiza skuteczności poszczególnych grup nie należy do łatwych zadań. Czy moja kampania Performance Max jest skuteczna? Konta e-sklepów, które posiadają po kilka dużych lub bardzo rozbudowanych kampanii PMax, to teraz często spotykana sytuacja. Jedna taka kampania może generować wydatki w okolicach…

Skrypt Google Ads: PMax Search Terms Alert

Skrypt Google Ads PMax Search Terms Alert umożliwia analizowanie kampanii Performance Max pod kątem konkretnych wyszukiwanych haseł, takich jak te związane z marką lub konkurencją. Skrypt automatycznie wysyła wiadomość e-mail, gdy znajdzie kampanie wyświetlające reklamy PMax dla określonych słów kluczowych. Wiadomość zawiera wszystkie dostępne obecnie metryki związane z wyszukiwanymi frazami w tym typie kampanii: liczba…

Skrypt Google Ads: PMax Total Budget

Skrypt Google Ads PMax Total Budget to nowa wersja skryptu opublikowanego w 2020 roku: https://liveads.pl/skrypt-google-ads-total-budget Rozwiązanie pozwala na monitorowanie budżetu i automatyczną pauzę kampanii, gdy wydatki przekroczą określoną kwotę. Skrypt wykorzystuje selektor kampanii Performance Max, aby wykluczyć pozostałe typy kampanii. Po konfiguracji skryptu i dodaniu go na koncie Google Ads skrypt monitoruje wybraną kampanię i…