DOŁĄCZ DO GRUPY
BEZPŁATNY AUDYT
SKRYPT PMAX
NEWSLETTER

Zaawansowane Google Ads

5,001 członków

Dołącz do naszej społeczności ekspertów Google Ads i zyskaj dostęp do zaawansowanych strategii, wsparcia specjalistów i inspirujących case studies.

Prywatna grupa - Tylko zatwierdzeni członkowie

Nie jesteś pewny, czy Twoje reklamy działają tak, jak powinny?

Umów się na bezpłatny audyt konta Google Ads

Profesjonalna analiza

Szybki kontakt i konkretne informacje zwrotne.

Analiza efektywności
Weryfikacja Strategii
Praktyczne rekomendacje
Propozycja współpracy

Chcesz lepiej zrozumieć działanie kampanii Performance Max?

PMax Channels Analyzer

Darmowy skrypt dla Google Ads

Analizuj wydatki i konwersje z poszczególnych kanałów w kampaniach Performance Max.

Podział na kanały
Szczegółowe statystyki
Łatwa instalacja
Automatyczne raporty

Zapisz się na newsletter i otrzymuj praktyczne porady oraz narzędzia, które usprawnią twoje konto reklamowe.

Jak wybrać Freelancera Google Ads?

Wybór Freelancera Google Ads to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twoich płatnych kampanii. Odpowiednia osoba nie tylko zoptymalizuje konto reklamowe, ale także pomoże zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki.

Poznaj specjalistę przez jego treści

Polecam obserwowanie freelancerów w social media, czytanie ich blogów lub zapisanie się na newslettery. Dzięki temu możesz lepiej poznać ich sposób myślenia, wiedzę oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii.

Regularnie publikowane treści pokazują, jak specjalista podchodzi do tematu Google Ads i czy jego podejście jest zgodne z Twoją wizją. Im więcej przemyśleń znajdziesz w jego materiałach, tym łatwiej ocenisz, czy jego doświadczenie odpowiada Twoim potrzebom.

Dopasowanie stylu pracy i wizji biznesowej

Najlepiej kierować się dopasowaniem i poczuciem, że nadajecie na tych samych falach. Kluczowe jest znalezienie specjalisty, którego styl pracy, podejście do zarządzania reklamami oraz sposób komunikacji są zgodne z Twoją wizją biznesową.

Dzięki temu współpraca będzie płynna i efektywna. Dobra relacja powinna być oparta na wzajemnym zaufaniu – to ułatwia osiąganie długoterminowych celów.

Doświadczenie w twojej skali działalności

Zwróć uwagę na to, czy freelancer ma doświadczenie w pracy z firmami podobnymi do Twojej. Zarówno pod względem branży, jak i skali działalności. Inne podejście będzie odpowiednie dla lokalnej firmy usługowej, a inne dla dużego sklepu e-commerce.

Znajomość specyfiki Twojej branży pozwoli sprawniej reagować na bieżące wyzwania oraz osiągnąć oczekiwane wyniki.

Umiejętność dopasowania strategii do twoich Celów

Dobry specjalista to nie tylko osoba, która zna narzędzia Google Ads. Kluczowe jest zrozumienie specyfiki Twojego biznesu i umiejętność dopasowania strategii reklamowej do Twoich celów. Sprawdź, czy potencjalny partner potrafi wskazać, jak jego działania przełożą się na wyniki, czy rozumie sezonowość Twojej branży, czy potrafi spojrzeć na obecne wyniki z szerszej perspektywy i porównać skuteczność wszystkich kanałów oraz ocenić stan obecny w zestawieniu z latami poprzednimi.

szersze spojrzenie na wyniki Google Ads

Szersze spojrzenie może okazać się kluczowe dla realistycznej oceny tego, co będzie aktualnie możliwe do osiągnięcia w Google Ads.

Nie jesteś pewny, czy Twoje reklamy działają tak, jak powinny?

    Umów się na bezpłatny audyt konta Google Ads

    Szybki kontakt i konkretne informacje zwrotne

    📞 Telefon: 600 631 101 lub e-mail:


    Imię

    Adres e-mail

    Wiadomość

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *