Wybór specjalisty Google Ads to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twoich płatnych kampanii. Odpowiednia osoba nie tylko zoptymalizuje konto reklamowe, ale także pomoże zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki.
Poznaj specjalistę przez jego treści
Polecam obserwowanie freelancerów w social media, czytanie ich blogów lub zapisanie się na newslettery. Dzięki temu możesz lepiej poznać ich sposób myślenia, wiedzę oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii.
Regularnie publikowane treści pokazują, jak specjalista podchodzi do tematu Google Ads i czy jego podejście jest zgodne z Twoją wizją. Im więcej przemyśleń znajdziesz w jego materiałach, tym łatwiej ocenisz, czy jego doświadczenie odpowiada Twoim potrzebom.
Dopasowanie stylu pracy i wizji biznesowej
Najlepiej kierować się dopasowaniem i poczuciem, że nadajecie na tych samych falach. Kluczowe jest znalezienie specjalisty, którego styl pracy, podejście do zarządzania reklamami oraz sposób komunikacji są zgodne z Twoją wizją biznesową.
Dzięki temu współpraca będzie płynna i efektywna. Dobra relacja powinna być oparta na wzajemnym zaufaniu – to ułatwia osiąganie długoterminowych celów.
Doświadczenie w twojej skali działalności
Zwróć uwagę na to, czy specjalista ma doświadczenie w pracy z firmami podobnymi do Twojej. Zarówno pod względem branży, jak i skali działalności. Inne podejście będzie odpowiednie dla lokalnej firmy usługowej, a inne dla dużego sklepu e-commerce.
Znajomość specyfiki Twojej branży pozwoli sprawniej reagować na bieżące wyzwania oraz osiągnąć oczekiwane wyniki.
Umiejętność dopasowania strategii do twoich Celów
Dobry specjalista to nie tylko osoba, która zna narzędzia Google Ads. Kluczowe jest zrozumienie specyfiki Twojego biznesu i umiejętność dopasowania strategii reklamowej do Twoich celów. Sprawdź, czy potencjalny partner potrafi wskazać, jak jego działania przełożą się na wyniki, czy rozumie sezonowość Twojej branży, czy potrafi spojrzeć na obecne wyniki z szerszej perspektywy i porównać skuteczność wszystkich kanałów oraz ocenić stan obecny w zestawieniu z latami poprzednimi.

Szersze spojrzenie może okazać się kluczowe dla realistycznej oceny tego, co będzie aktualnie możliwe do osiągnięcia w Google Ads.
Szukasz darmowego wsparcia i pomocy w zakresie Google Ads?
Dołącz do mojej społeczności:
- Kliknij tutaj:
https://www.facebook.com/groups/zaawansowane.google.ads - Zaloguj się na Facebooku
- Wypełnij krótkie pytania w formularzu zgłoszeniowym