Wspominałem w poprzednim wpisie, że kampania brandowa pozwala ocenić ogólną kondycję sklepu. Najlepiej obrazuje to współczynnik konwersji. Kampania ta jest również doskonałym wskaźnikiem tego, czy klienci chcą do Ciebie wracać.W tym przypadku lubię analizować wyświetlenia oraz kliknięcia w dłuższym przedziale czasu np. kilku lat. Dzięki temu lepiej rozumiem sezonowość danego sklepu i mogę monitorować potencjalne spadki…
All posts in Blog o Google Analytics 4
Błąd 404 z reklam Google Ads – diagnostyka w GA4
W ostatnim czasie wielokrotnie zaglądałem do sekcji: „przegląd w czasie rzeczywistym” w Google Analytics 4. Zastanawiałem się, czy raport ten sprawdzi się w praktyce dla e-commerce. Bez wątpienia można tam znaleźć kilka ciekawych informacji np. o kluczowych zdarzeniach w ostatnich minutach. Dzięki temu możemy zweryfikować, czy w sklepie dokonują się zakupy. Niestety wszystkie dane w…