Według mnie tak. Na początek wyjaśnię, jak rozumiem Performance Marketing. Gdy zaczynałem pracę w agencjach reklamowych 10 lat temu, większość kont Google Ads miała ustalone dwie główne metryki: CPA i ROAS. Zadaniem specjalisty takiego jak ja, było takie balansowanie taktykami, kampaniami, budżetem oraz stawkami, aby osiągnąć założone cele. Jednocześnie testować oraz szukać lepszych metod na dotarcie…
All posts in Strategia Google Ads
Strategia biznesowa na wzór firmy Google = lepsze wyniki reklamowe
W poprzedniej części opisałem, w jaki sposób Google efektywnie wykorzystuje PMax w działaniach marketingowych, oraz jak wpływa to na obecność giganta reklamy w mediach społecznościowych: generuje niespotykane dotąd zasięgi. Teraz spojrzę na ten aspekt jako inspiracje dla mniejszych firm. Innowacja oferty > Innowacja marketingu Regularnie rozmawiam z właścicielami e-sklepów i zauważam pewne powtarzające się schematy.…
Strategia w Google Ads – kluczowy składnik sukcesu
Jeśli miałbym wskazać jeden element, który decyduje o powodzeniu lub porażce działań reklamowych w Google Ads, to dzisiaj bez wahania powiedziałbym: strategia. To właśnie ona określa, ile, kiedy i na co przeznaczać budżet. Brzmi prosto, ale to najbardziej złożony obszar i jednocześnie miejsce, gdzie można popełnić najwięcej błędów. Dlaczego? Bo nie istnieje jedna, uniwersalna recepta…
Performance Max to mistrz emocji i zasięgów
Chcę dzisiaj spojrzeć na Performance Max z trochę innej strony.Nie jako typ kampanii w Google Ads. Tylko jako instrument marketingu, który wyniósł zasięgi Google w mediach społecznościowych do poziomów, które wcześniej nie były dostępne. Wykluczenia na poziomie kampanii w Pmax W minioną środę (18.09.2024) Google opublikowało najnowszy plan dotyczący aktualizacji ustawień PMax: wkrótce będzie można…