Strategia biznesowa na wzór firmy Google = lepsze wyniki reklamowe

W poprzedniej części opisałem, w jaki sposób Google efektywnie wykorzystuje PMax w działaniach marketingowych, oraz jak wpływa to na obecność giganta reklamy w mediach społecznościowych: generuje niespotykane dotąd zasięgi. Teraz spojrzę na ten aspekt jako inspiracje dla mniejszych firm. Innowacja oferty > Innowacja marketingu Regularnie rozmawiam z właścicielami e-sklepów i zauważam pewne powtarzające się schematy.…

Strategia w Google Ads – kluczowy składnik sukcesu

Jeśli miałbym wskazać jeden element, który decyduje o powodzeniu lub porażce działań reklamowych w Google Ads, to dzisiaj bez wahania powiedziałbym: strategia. To właśnie ona określa, ile, kiedy i na co przeznaczać budżet. Brzmi prosto, ale to najbardziej złożony obszar i jednocześnie miejsce, gdzie można popełnić najwięcej błędów. Dlaczego? Bo nie istnieje jedna, uniwersalna recepta…

Performance Max to mistrz emocji i zasięgów

Chcę dzisiaj spojrzeć na Performance Max z trochę innej strony.Nie jako typ kampanii w Google Ads. Tylko jako instrument marketingu, który wyniósł zasięgi Google w mediach społecznościowych do poziomów, które wcześniej nie były dostępne. Wykluczenia na poziomie kampanii w Pmax W minioną środę (18.09.2024) Google opublikowało najnowszy plan dotyczący aktualizacji ustawień PMax: wkrótce będzie można…