DOŁĄCZ DO GRUPY
BEZPŁATNY AUDYT
SKRYPT PMAX
NEWSLETTER

Zaawansowane Google Ads

5,001 członków

Dołącz do naszej społeczności ekspertów Google Ads i zyskaj dostęp do zaawansowanych strategii, wsparcia specjalistów i inspirujących case studies.

Prywatna grupa - Tylko zatwierdzeni członkowie

Nie jesteś pewny, czy Twoje reklamy działają tak, jak powinny?

Umów się na bezpłatny audyt konta Google Ads

Profesjonalna analiza

Szybki kontakt i konkretne informacje zwrotne.

Analiza efektywności
Weryfikacja Strategii
Praktyczne rekomendacje
Propozycja współpracy

Chcesz lepiej zrozumieć działanie kampanii Performance Max?

PMax Channels Analyzer

Darmowy skrypt dla Google Ads

Analizuj wydatki i konwersje z poszczególnych kanałów w kampaniach Performance Max.

Podział na kanały
Szczegółowe statystyki
Łatwa instalacja
Automatyczne raporty

Zapisz się na newsletter i otrzymuj praktyczne porady oraz narzędzia, które usprawnią twoje konto reklamowe.

Dlaczego w mojej ofercie jest tylko pełna obsługa kont Google Ads?

Moja oferta jest bardzo prosta:
Tylko pełna obsługa kont Google Ads.
Z naciskiem na e-commerce, duże budżety i działania międzynarodowe.

Mimo to regularnie dostaję zapytania o jednorazowy przegląd konta:
„Sklep realizuje założone cele, ale chcielibyśmy, żeby ktoś z doświadczeniem rzucił okiem na kampanie.”

Tego typu usług nie oferuję. I nie bez powodu.
Chcę krótko opisać dwie przyczyny, które stoją za tą decyzją.

1. Przeglądy mają bardzo krótki termin przydatności

Nawet jeśli podczas audytu wskażę konkretne sugestie, to bez dalszej obserwacji nie mam jak sprawdzić, czy te zmiany przyniosły realny efekt.

Według mnie w kampaniach reklamowych nie chodzi tylko o to, żeby coś zasugerować. Raczej o to, żeby testować, mierzyć i w razie potrzeby szybko reagować.

Dlatego w ramach pełnej obsługi konta Google Ads stawiam na podejście dynamiczne.
I właśnie tego moim zdaniem nie da się ująć w potencjalnych poprawkach w ramach statycznego przeglądu.

częstotliwość zmian

Czasami nawet już po kilku dniach zmieniam zdanie co do obranej taktyki:

  • bo pojawił się lepszy pomysł
  • bo nowe dane podważyły wcześniejsze założenia
  • albo po prostu trzeba się dostosować do dynamiki rynku

2. Odpowiedzialność za wdrożenie, obsługę i wynik

Z doświadczenia z pracy w różnych zespołach oraz przy zarządzaniu średnimi i dużymi kontami mogę powiedzieć jedno: Sugerując zmiany i pozostawiając wdrożenie komuś innemu, efekt końcowy może być zupełnie inny od zamierzonego.

Nie mam tutaj na myśli tego, że dana osoba coś źle wdroży.

Raczej to, że kluczowym elementem działań w Google Ads jest nie sama decyzja o optymalizacji, ale przede wszystkim analiza uzyskanych danych i kolejne zmiany.

pełna obsługa kont Google Ads

To właśnie te korekty w ramach obsługi konta stają się najważniejszą częścią pracy.


Początkowo wyznaczona trasa prawie na pewno nie doprowadzi do zamierzonego celu.
Cały czas trzeba skręcać, omijać przeszkody, szukać mniej zatłoczonych dróg lub nawet obierać zupełnie nowy kierunek.

I to moim zdaniem jest kwintesencja pracy specjalisty Google Ads.

Gdybym miał dalej trzymać się analogii, to powiedziałbym, że taki audyt to jak podanie lokalizacji w nawigacji, ale bez faktycznego prowadzenia samochodu.

W praktyce najtrudniejsze dzieje się później: w trakcie jazdy, gdy trzeba reagować na bieżąco…

Nie jesteś pewny, czy reklamy działają tak, jak powinny?

    Sprawdzę Twoje konto i przygotuję propozycję współpracy

    Szybki kontakt i konkretne informacje zwrotne

    📞 Telefon: 600 631 101 lub e-mail:


    Imię

    Adres e-mail

    Wiadomość

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *